Pagina's

zaterdag 10 augustus 2013

organza trompet / mermaid strapless vloer-length kralen avondjurk


de luxe strapless lieverd lijfje is gevoerd voor een goede pasvorm. een vloeiende een-lijn rok begint bij de empire taille en fakkels aan de vloer met lagen van pure glamour en vaste stof. Deze prachtige stijl is zeker opvallen. zwarte trouwjurk 2013 online
organza trompet / mermaid strapless vloer-length kralen avondjurk
prachtige jurk! i besteld met aangepaste metingen en helaas de jurk past overal behalve het was 5 centimeter te kort. ik moest het terug en de klantenservice was zeer behulpzaam. ze gaf me een volledige terugbetaling en gaf me een verzending krediet voor mijn volgende bestelling. Ik was erg teleurgesteld b / c de jurk was zo mooi. Ik zal proberen om het opnieuw bestellen en hopen dat de aangepaste metingen nauwkeuriger zijn deze keer. goedkope feestjurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten