Pagina's

vrijdag 9 augustus 2013

a-lijn strapless korte cocktail bruidsmeisje jurk taft

a-lijn strapless korte cocktail bruidsmeisje jurk taft

de rechte hals lijfje heeft pure, illusie korte mouwen en is vol met decadente bejeweled versieringen die lopen langs de zijkanten voor een figuur flatterend effect. deze elegante jurk is ruches en zal jouw vorm scheren aan de romantische, full-length zoom.
ik maakte de fout van het nemen van metingen mijzelf en de jurk kwam veel te groot, maar nadat ik ging naar een kleermaker deze jurk was perfect. het is een geweldige jurk, past als een handschoen met de juiste afmetingen en wanneer ik zou draaien zou het uitwaaieren waarvan ik houd. ik dook een grijs lint en een moordenaar paar hakken en droeg het naar mijn militaire bal. deze jurk is zo eenvoudig en echt veelzijdig. ik zal het te dragen tot het uit elkaar valt. ik betaalde een goedkope prijs, maar de jurk was verre van goedkoop, zal ik deze site weer gebruiken. mooie galajurken online shop, smil goedkope jurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten