Pagina's

vrijdag 26 juli 2013

trompet zeemeermin charmeuse avondjurk strapless veegborstel trein kant over

trompet zeemeermin charmeuse avondjurk strapless veegborstel trein kant over
ok .. laat me je vertellen het verhaal. ik plaatste een order voor 2 jurken van smil voor een speciale gelegenheid heb ik in augustus, op juli 8th.i was soort terughoudend te doen, omdat ik alle beoordelingen gelezen en bezorgd over de douanerechten ik moest betalen, plus ik wist niet of de jurk zou kunnen worden geleverd in de tijd. dus ik drukte op de live chat knop en vroeg 3-4 verschillende assistenten om mij informatie over de taxes.to mijn verbazing ze allemaal hebben me verzekerd dat zolang mijn bestelling enkel opgenomen jurken geven , ik zou hebben om een cent.not te vermelden dat ze waren allemaal super super vriendelijk en behulpzaam, klaar om u te helpen met elke mogelijke manier te betalen. dus, ontving ik een e-mail op 19 juli dat mijn bestelling was verzonden! en tot mijn oprechte verbazing, vandaag, 25 juli ontving ik mijn pakket, zonder iets extra te betalen! dat is een record, op maat, verzonden en ontvangen binnen 17 dagen! oh.my.god! en hier komt de goede part.the jurken zijn meer dan perfect gemaakt! omdat ik onlangs bevallen, ik nu draag maat 14.ik weeg 78kg, en mijn lengte is 1,65. de jurk past inpecable, het is heel zacht, de stof en de corlors zijn zeer rijk, de details absoluut perfect.ik waarschijnlijk zal hebben om het te veranderen in de toekomst, aangezien ik in het proces om het extra gewicht ik opgedaan de afgelopen maanden los te maken, maar het lijkt erop dat deze parameter ook zorgvuldig is geweest onsidered door de kleermakers. al met al, durven met deze jurk, zijn anders dan de klassieke degenen, speels en zet iets extra aan uw appeareance.do niet aarzelen om te bestellen bij smil sinds de bijstand, de afwerking, de shippment, de after sales support alleen kan worden zo perfect considered.really echt onder de indruk en blij met deze purchase.i zal binnenkort dank je smil :) update de review met een foto van de gelegenheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten