Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

schede kolom pailletten galajurken lang online riemen veegborstel tj2013181

schede kolom pailletten gala jurken lang online riemen veegborstel tj2013181
silhouet: mantel / kolom
hals: bandjes
taille: natuurlijke
zoom / trein: vegen / borstelen trein
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: geen
stof: pailletten
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
trend: sparkle & shine
ik houd van deze jurk veel. maar elke keer als ik til mijn jurk de pailletten gewoon op de grond vallen. als ik ben bereid om mijn jurk te dragen is het misschien pailletten gratis. deze jurk heeft spaghettibandjes met fijne pailletten zitten aan een diagonaal. het is een verfijnde glanzende look dat is glamoureus voor een speciale gelegenheid. de jurk scheert zachtjes je figuur en heeft een full length zoom. de look is afgewerkt met een enorme cape met glinsterende delicaat detail in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten